اعتراف رسانه عبری: اسرائیل بدون مبادله اسرا هم جنگ را متوقف می‌کند هشدار اردوغان: جنگ غزه متوقف نشود، همه در معرض خطر خواهند بود آخرین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ برگزار شد + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) باقری: ۱۲ تیر در تقویم ایران روز افشای حقوق بشر آمریکایی است صهیونیست‌ها حتی به چاه‌های آب غزه هم رحم نکردند فرانسه: خواستار آتش‌بس فوری در غزه هستیم چین: کشته‌شدن صدها امدادرسان در غزه بی‌سابقه است حمله پهپادی عربستان به خاک یمن (۱۲ تیر ۱۴۰۳) نتانیاهو مخالفان و معترضان خیابانی‌ را دادگاهی می‌کند «پوتین» با «محمد مخبر» و «اردوغان» دیدار می‌کند جزئیات کمک نظامی ۲.۳ میلیارد دلاری جدید آمریکا به اوکراین حمله راکتی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) قالیباف: مشکلات کشور جز با پیوندحوزه ودانشگاه حل نمی‌شود سردار معصومی: انتخابات نماد اتحاد ملی تلقی می‌شود فرمانده کل سپاه در مشهد: انتخابات، عرصه قضاوت جهانی است| نباید دشمن شاد شویم درگیری شدید مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در نابلس لوپن: ماکرون در تدارک کودتا است پخش زنده دومین مناظره دور دوم انتخابات ریاست جمهوری (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۱۰۷ کشته به خاطر ازدحام جمعیت در هند + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) شناسایی ۲ مجرم در حمله به وکیل دادگستری تبریزی در روز انتخابات
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بازدید هیات عربستانی از ۵ هتل در مشهد| هزینه اجاره هتل برای بازگشایی کنسولگری چقدر است؟

  • کد خبر: ۱۶۰۵۷۸
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶
بازدید هیات عربستانی از ۵ هتل در مشهد| هزینه اجاره هتل برای بازگشایی کنسولگری چقدر است؟
رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: هیات عربستانی برای بازگشایی کنسولگری به دنبال یک هتل کامل نبود و فقط حدود ۳۰ اتاق اقامتی و ۱۰ اتاق اداری لازم دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمود مادرشاهیان اظهار کرد: هیات عربستانی از ۵ هتل پنج ستاره شامل هتل همای یک و ۲، پارک حیات، پردیسان و میثاق بازدید و تصاویری تهیه کرد تا پس از بررسی برای انعقاد قرارداد به این شهر بیایند.

وی افزود: بر اساس برنامه اعلام شده، هیات عربستانی دو یا سه هفته دیگر برای انعقاد قرارداد به مشهد می‌آید تا برای بازگشایی کنسولگری اقدام کند.

مادرشاهیان درباره علت حساسیت انتخاب هتل به عنوان کنسولگری برای هیات عربستانی گفت: در انتخاب هتل برای بازگشایی کنسولگری، مقامات و مسئولان امنیتی ایران و عربستان، شرایط خود را دارند. پس از بررسی هیات عربستانی لازم است مقامات دو کشور، هتل انتخابی را تایید کنند تا قرارداد آن بسته شود.

وی درباره هزینه اجاره هتل‌های پنج ستاره برای مقامات عربستانی گفت: در سال ۱۴۰۲ هیچ گونه افزایش قیمتی برای نرخ هتل‌ها نداشتیم. ما اکنون با توجه به تعداد ستاره‌های هتل‌ها نرخ نمی‌دهیم و هر هتلی با توجه با خدماتش هزینه مشخصی دارد؛ بنابراین هتلی که هیات عربستانی انتخاب می‌کند بسته به نوع خدماتش هزینه دارد.

مادرشاهیان ادامه داد: هیات عربستانی یک هتل کامل را نمی‌خواهد و فقط حدود ۳۰ اتاق اقامتی و ۱۰ اتاق اداری لازم دارد و مقامات این کشور با توجه به تعداد اتاق درخواستی و میزان خدمات هتل‌ها هزینه می‌پردازند. البته با توجه به این که هیات عربستانی بخشی از یک هتل را برای شش ماه تا یک سال اجاره می‌کند تخفیف خوبی دریافت می‌کند.

دبیر اتحادیه هتل داران خراسان رضوی ادامه داد: واحد‌های اقامتی در کشورمان باید با پول ملی کار می‌کنند و حتی برای مسافران خارجی هم باید ریال کشورمان را دریافت کنند. هیات عربستانی هم با توجه به شرایط امنیتی یک طبقه کامل از هتل و یک آسانسور اختصاصی و... را در اختیار می‌گیرد و هزینه آن را با پول ملی کشورمان می‌پردازد. ما البته به وزارت میراث فرهنگی درخواست داده ایم که برای هتل‌های میزبان مسافران خارجی نرخ‌های دلاری مشخصی بگذارند تا آن‌ها دردسری نداشته باشند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->